2013. július 23., kedd

Up to date - LOVIN' LEMON

LOVIN' LEMON 


Nyár elején a Red repeat és a Redioactive című bejegyzéseimben beszámoltam a piros szín iránti szenvedélyemről, így július közepén pedig a folyamatos kánikula és tűző napsütés hiányát pótolva a pasztell sárgába bolondultam bele. Kissé szégyellem is, hogy eddig nem említettem sehol hiszen a Pantone prófécia "lemon zest" néven már a téli előrejelzésében megüzente, hogy ha tavasz akkor napsárga. Azok akik nem ragadtak le a fast fashion boltok fekete-fehér és a virágmintás örvényében és sikerült kiúszniuk a partra, már bizonyára rá is kaptak a nap színére. És habár én még csak szárítkozom, így hónom alatt a mentőövvel is sikerült belebolondulnom.
Egyik legkedvesebb magyar tervezőm Gyöngyösi Reni idei tavaszi-nyári kollekciójában is visszatérő árnyalat, ez pedig véglegesen egyenlítette a helybérleti díjat a szívemben. Mióta beszereztem a saját, külön bejáratú lemon darabomat, nem is tudom hova legyek a gyönyörűségtől, hogy végre én is kiscsibének öltözhetek. Hamarosan pedig a tojásból is kibújok, hiszen a jó szokásokat illik megtartani, így a következő poszt természetesen ebből lesz. Ehhez csak némi türelemre lesz szükség ugyanis megsúgom, hogy egy blézerről van szó és nincs bennem elég mazochizmus, hogy a negyven fokban felkapjam akárcsak pár kép erejéig is. Addig is inspirálódjatok a chictopia-ról vadászott képekből és élvezzétek a nyarat!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése